Förkylning

HEJ BLOGGEN.
Första riktiga dagen i skolan gick bra, sen är det bara imorgon kvar sen är vi i paris resten av veckan.  Jag håller just nu på att packa, går ganska bra. Men det slutar alltid med att mamma eller Isak kollar i väskan och tar bort typ 56 plagg som jag tydligen inte behöver.
Juste, jag och mamma kollade precis på vetenskapens värld, och dom pratade om bakterier. FY FAAAAAN. Ni vet en nysning, de bakterier som man nyser ut kan åka i 40 METER. FATTAR NI, 40 METER! Så om du sitter på tunnelbanan och någon nyser rätt ut, så kommer du få i dig bakterierna. Om du inte håller andan men jag är inte så bra på de. Så för mig finns det ingen utväg. Så för tusan, nys i armen.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0