Tisdag

HEJ
Jag ska sova nu men jag gör en liten snabb uppdatering så håll i hatten
  • Projektvecka om Vetenskapsmetodik. Satans jobbigt men har en bra grupp och vi jobbar bra. Men jag gillar inte projekveckor.
  • Hade körlektion igår, gick bra även fast jag kom 10 min sent pga nynäståget. Obra. Men körningen gick bra, gjorde årets snyggaste fickparkering. Jag lovar, den va perfa och körläraren blev nästan gladare än mig.
  • Idag har jag träffat Isak, han har typ förstört mig genom att vi har umgåtts så pass mkt att nu mår jag dåligt när jag kommer hem och ska vara ensam. Ja, jag saknar honom, retas på. Men iaf, vi sågs idag vilket är många tummar upp.
  • Eftersom jag va i stan så passade jag på att ge blod idag också. Det tog lite längre tid än förra gången. Förra gången så tog det typ 7 min, hade asbra flöde hehe. Men denna gång så va flödet inte alls lika bra så det tog typ 20 min. Plus att sköterskorna var tvungna att typ hålla i nålen hela tiden och "rikta" om den i kärlet för att det drog ihop sig. Men de lyckades suga ut 4,5 dl. Dagens goda gärning, check.
  • Har gått ner två kilo sen förra veckan.
Då tackar jag för mig och önskar er en trevlig natt
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0