Lala land..

Idag är det Måndag vilket brukar vara en dag som jag tycker om, men inte idag. Jag är trött och sliten, det känns som att jag befinner mig i en egen liten värd. Jag kan inte konsentrera mig på lektionerna utan sitter och dag drömmer om att jag ligger på en kritvis sandstrand med lite trevligt sällskap och bara njuter. Men nej tänk om det vore så väl ändå, isället sitter jag i skolan och väntar på att min underbara spanska lektion ska börja. Helgen spenderades med några av mina favorit människor, det blev med andra ord mycket mys. Jag har inte så många planer för kvällen förutom att jag kanske ska träna, men jag får se hur jag gör. 



Ha en bra dag! 
♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0