E har inte alltid alla chips i påsen. oftast inga alls..

Fan va E har bloggat idag, helt galet. Själv så har jag legat i min säng mest hela dagen och kollat på DSM avsnitt och sovit lite. Nu har jag precis kommit hem från E och ska kanske kolla på ett avsnitt till och sen ska jag sova. Undra om man ska palla sig mot haninge imorrn och kolla på vinterjacka. vi får se, om de snöar inatt så ville E ut och leka i snön!

Ja, Evse pratar alltid med mig i tellen när jag ska gå hem från henne. Såhär lät de denna kväll:

E: Åh nej, jag glömde min läppgrej där nere. Nu ska jag gå ner så du måste prata med mig.
Jag: javisst.
E: Säg nått då!
Jag: Ja men jag går runt och tittar efter läskiga tomtar, as läskigt.
E: haha men ge dig! Men jag kan inte hitta min mobil...
Jag: Men du håller väl den i handen?
E: men nej. eller jo! HAHAHAHHAHAH
Jag: Suck..
E:HAHAHAHHAHA
Jag: nu är jag hemma
E HAHAHHAHA
Jag: hehe
E: men vi hörs imorrn, hejdå
Jag: herrå

Ja hon är allt lite lurig. Ja jag gick och tittade efter tomtar eftersom E visade mig ett klipp från typ aftonbladet där några killar har filmat en varelse som ser ut som en tomte. Så nu kommer världen tas över av tomtar. jisses asså..
Nu ere sovdags, sätter 10 spänn på att jag kommer drömma om tomtar.
.....

Tänk när de är sommar igen..

/C

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh nej inte den argentiska tomten! Minns när jag såg det klippet första gången och tyckte det var skitläskigt XD

2008-11-23 @ 19:39:50
URL: http://jeennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0