Helg är nu slut

Yes jag lever och har haft en UNDERBAR helg faktiskt.
Fredags va de först god mat med familjen, mycket trevligt. Sen åkte jag och Eve in till Kroken i Nynäs och hängde lite med hennes syster som jobbar där, också trevligt. Sen drog vi vidare till Old Bell där nynäs gymnasium hade kirrat lite tillställning för att fira deras mösspåtagning. De va ganska trevligt, vi körde lite moves, träffade lite peeps som vi kände, och sen åkte vi hem. Isak kom också, han hade jobbat hela kvällen men åkte till oss när vi skulle hem så jag fick sovsällskap, otroligt trevligt.
Lördagen vaknade vi lagom trötta så där vid ett, chillade och grillade hela dagen typ, sen åkte jag med Eve till Lidingö där hennes vän hade födelsedags fest. Mycket trevligt och mycket trevliga människor. Dock så tog de två timmar för oss att komma dit (!) så Eves mamma var snäll att hämta oss. Jag var i säng typ kvart i fyra.
Idag har jag hjälpt mamma med diverse trädgårdssaker och vi har också kört blå faran (bilen) till nynäs och handlat. Jag måste säga att jag va ganska så grym idag, massa rondeller som jag klarade galant och jag körde sakta förbi en häst också, som en bra bilförare.
Nu antar jag att ni alla har hoppat över de jag har skrivit och bara kollar på bilderna. Om det är på det viset så kan ni säga till så struntar jag att skriva nästa gång. Hehe.

Vi åkte tåg

De va rocktema så vi bättrade på kajalen

Mongo

Eve var en galen rocker

Vi åkte Lidingö banan, a.k.a blå tåget

Ja ni ser, de va lite gulligt

Här är jag nykter men borta på samma gång

Men här är jag på topp igen

Och så här såg jag ut idag

Nu ska jag prata med mannen i telefonen.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0