Söndag

Jaha, då var snart minilovet slut.. Men det gör inte så mycket snart är det ju sommarlov!!
Igår spelade jag, Cilla och Isak monopol och jag kan berätta att jag kom inte sist men tyvärr så vann jag inte heller..
Sen tycker jag att inte Isak borde få spela spel med oss för den lilla jäkeln bara vinner hela tiden!!!

Jag har iallafall precis käkat lunch, det var gott.
Men skulle ni träffa mig idag så kan jag förvarna att ni borde inte stå allt för nära, varning för vitlök ;)
Sedan har jag varit duktig och börjat skriva lite på religonen som ska vara inlämnad imorgon. Hjälp mig någon?!




Jag saknar Thailand.
Mazel tov!


Nu funderar jag på om jag ska ta mina fin fina gåstavar och gå en lite powerwalk?
Det visar sig om jag orkar eller inte.

/ E<3

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0