Skriver av mig

Jag är trött. Och typ varm. Helt underbart fin dag idag, uppskattas verkligen. Jag var hos tandläkaren idag, dom hittade ett hål. Mitt första hål ever tror jag. Jag skyller på stressen som råder i denna tid.
Jag älskar att hänga på spotify. Jag kan typ sitta i evigheter och bara hitta massa musik och lyssna och lyssna. Egentligen borde jag sitta och plugga matte eftersom det är nationella imorrn. Vi ska sitta i fyra timmar så det är ingen stress iaf. Jag orkar inte riktigt sitta här och gråta över att jag inte kommer klara de, som jag skulle gjort i alla andra ämnen, eftersom matten är matten liksom. Den är speciell. Den hatar mig och jag hatar den så jag känner just nu att den inte ska få vinna, alltså att jag ska få vg. Jag känner mig psykiskt sjuk när jag läste den där meningen.

Isak har ju gjort sitt jobb att vara äckligt jobbig genom att ringa och väcka mig när jag sov (!) och tjata på att jag ska plugga. Inte fråga hur jag mår, jag har galet ont i halsen, NEJ utan de ska pluggas för att allting hänger på provet imorrn Celicia. Jaa men fuck you, hitta en smartare flickvän då.
Nej så sa jag inte. Men jag kanske tänkte de lite. Men jag kommer tycka om honom imorrn igen så oroa er inte. Men serri, min hals verkligen dödar mig. Just nu gör allting ont, svälja, prata, gäspa, hicka mm. Och jag är hungrig också. Lyssnar på Ted just nu så de kanske blir lite bättre.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0