shut up and let me go

GAH, blir galen av Taminas musik som dunkar hela tiden. Största misstaget av mina föräldrar var att köpa feta högtalare till henne.
Asså kära vänner ni kan inte förstå hur jag känner mig just nu. Jag har så jävla mkt handsvett så de är sjukt. Och jag har ALDRIG handsvett. Fråga Isak, det är sant. Men ja, hur får man bort de? Jag har tvättat händerna 45435 gånger men de försvinner inte. Vad gör man liksom? Hör gärna av er.
Men iaf, denna tid i mitt liv går jag runt och är deprimerad för att jag får g i matte. Mitt slit känns så oerhört bortkastat, Isaks också för den delen. Men han bryr sig inte så mkt, han tycker de är bra med g. Men ja, de är så de är. På toppen på allt de här så kommer jag inte nå mina målbetyg i andra ämnen heller så jag känner mig lite mycket besviken. Typ, jag är inte så bra som jag trodde i början av tvåan. Jag VET att tvåan är svårare än ettan men samtidigt så är ettan svårare än nian så de argumentet håller inte.
Nu vet jag också att ni alla kommer klaga för att jag deppar men ni behöver inte läsa då :)

Asså den här jävla handsvetten.... .. . . .. . .. .. .... . .. .. . ? Det känns som att det går saktare att skriva för att mina fingrar klibbar fast sig på tangenterna. Ja de är så grovt.
Gonatt
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0