nagellack för fän

Nu är det så att jag inte har pluggat nån svenska. Provet är imorrn men de känns som att det typ, inte finns nått att plugga på när det gäller svenskan. Men någonting måste jag ju göra så funtar på att göra lite matte. Då blir ju min loverboy glad iaf.
Efter skolan idag så handlade jag. IGEN, jag vet. Men det är så att jag hittade en rosa klänning att ha på mig imorrn på skivan. Dock så köpte jag den på gina så de lär väl vara tio stycken till som har en likadan. Kul! Måste kirra nagellack också, kanske borde göra de idag? Så slipper jag stressa imorrn, kommer hem vid fem. JA så får de bli, nu blev jag jävligt taggad. Måste hitta rätt färg.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0