Let's plugga

Alltså på riktigt. Jag orkar inte plugga!
Jag förstår inte syftet med att behöver skriva minst tre sidor om en bok?
Att behöver plugga ger mig lika mycket ångest som Cilla får om hon inte pluggar.
Hallå, Celicia kan du inte dela med dig av lite pluggenergi? Det var supersnällt!!
Just nu har jag känslan av att jag kommer sitta och stirra på den här skärmen hela natten.

Anyway, nu är det bara två dagar kvar på praktiken. Skönt. Jag saknar mitt fina schema i skolan som oftas säger att jag bara behöver vara i skolan några få timmar varje dag.


Meeeeeeeen varför sitter jag här och skriver om min pluggångest och om mitt ganska ointressanta liv.
Jag ska plugga.
Nu.
Det lovar jag
E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0