Dagens ungdomar

Här sitter jag och pluggar och så tittar jag ut genom fönstret och få se... Min granne och hennes kompis som sitter ute och röker.
Dom går kanske i sjuan, fy fan vad dom är korkade. Inte bara att röka utan att göra det hemma!!
Jag hoppas verkligen att någon av hennes föräldrar kommer hem nu och ser detta.
Det vore otroligt underhållande!
Det roligaste är att en av tjejerna står försöker gömma sig för de andra grannarna, och dom är helt ovetandes om att jag sitter här och glor!!!!
Hahahaha


E<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha rooligt =) jag vill också se på busungarna.. men dom är ju inte värre än dig.. FYRAN evelina, FYRAN!!! :P

2010-05-17 @ 16:18:04
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0