Söndag

Jaha. Gårdagen va lyckad. Hamburgare på BK klockan ett på natten, godaste jag någonsin har ätit. Och jag måste även säga att jag tycker om Isak, han tar alltid hand om mig ♥
Idag har jag vaknat, lagom fresh. Åkte hem och kollade på Taminas match och har skrivit mitt PM. Thats it. JUSTE, Isak bakade scones till frukost och de va ju galet gott. Jag måste göra de nästa helg.
Imorrn kommer det vara äckligt tomt i skolan. Jag kom på att jag kommer ju få åka själv till skolan varje dag i en vecka. Jag saknar alla som har åkt eller ska åka redan. Dom suger lite.
Nu måste jag skriva mitt PM.
/C

Kommentarer
Postat av: Michaela

Alltså, jag kommer inte ens ihåg att du åkte, hahaha. Du åkte väl inte samtidigt som jag och Julia?

2010-03-21 @ 20:52:15
URL: http://michaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0