skjutmigbaklängesochbegravmigiskogenunderengran

Jaha, tydligen så ska man prata om någonting imorrn på naturkunskapen. Och jag har inte förberett mig alls. Så nu måste jag hitta nått, och de känns så äckligt tråkigt.
Sen så har jag sån otrolig ångest inför filosofin. Eftersom jag fick pinsamt dåligt resultat på de förra provet så måste jag få MVG på provet imorrn för att kunna få MVG i kursen. Jag klarar inte av sån här ångest. Och jag VET att de inte är hela livet att få VG i kursen och jag VET att jag har höga krav osv. Men om jag inte har de vem ska då ha de? Jag skulle bli en slacker annars och bli ingenting här i livet.
Jag kommer hinna dö fem gånger innan provet.
Jag tänkte ringa Isak och klaga sönder över allt men allt han gör är att tjata på att jag ska plugga filosofi. De löser ju inte problemet?

Varför är jag inte Kesha?
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0