Mitt sista 17åriga inlägg

Hehhe.
Denna helg har jag bott hos Eve. De var mkt trevligt, vi hann till och med på nån lam fest på fredagkvällen. men ja, mycket trevligt iaf.
Igår kom ala kära klasskamrater hem, väldigt bra. Det har dock varit ganska tyst och skönt på lektionerna, man märker hur mkt dom andra pratar och stör. Speciellt dom på min högra sida.

MEN IMORGON. Då jävlar. Jag fyller 18 år.
Vad ska man säga. Jag får göra massa saker. Blir full, ta körkort (tänkte slå ihop dom två sakerna, två flugor i en smäll liksom), ge blod (förstår inte varför ingen annan vill göra det med mig?), jag kan förbjuda min föräldrar att gå in på schoolsoft och jag kan bara vara allmänt häftig/ball/cool. Men ja. 18 år. 17 va ju en svintråkig ålder. 18 lär ju bli roligare.

Imorn fyller jag 18, nästa gång blir det 65 och jag går i pension och ska snart typ dö. Känns de som.
Men sis måste ha datorn, skriver imorrn antar jag.
Sista inlägget som 18. Hehheheehhehehe.
Jisses va töntig jag är.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0