idag börjar våren

Idag hade jag en engelskalektion i 50 min och klassråd i 20 min. Sen va de tack för idag, slut för idag. Så jag åkte hem. Sitter just nu och pluggar filosofi eftersom de är prov på onsdag och jag måste få mvg på de för att kunna få mvg i slutbetyg. Jag får inte faila. Jag kommer faila. Men sen måste jag plugga lite engelska också, har grammatikprov imorrn. Inte taggish. Men de verkar inte vara ett stort prov iaf, vilket är mkt bra.
Jag har hittat en galet bra spellista på Spotify, Jag vet inte om de är låtar från filmen Alice i underlandet eller om de bara har de temat eller inte vet jag. Men de är grymt bra låtar iaf.
Nu ska jag plugga vidare
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0