access denied

Jag har inget pass.
Skulle kolla uppgifterna till frankrikeresan, så jag hittar passet och börjar leta efter utgångsdatumet. Vafan står de nånstans, de står ju bara den 25 oktober 2009 men de va ju när jag gjorde de. Eh, här står de att jag gjorde de 2005? Vafan är dedär 25 oktober 2009 förnått då..?
Ahaa.
Fan!
Där inser jag att passet gick ut 25 oktober 2009. Och passköerna är tydligen sjukligt långa just nu. Men ja får springa till polisen imorrn och kirra nytt så får vi se om vi hinner. Vill inte ens tänka på hur dyrt de kommer bli att köpa ett temporärt.
Bra jobbat.
Jag har precis stalkat runt lite på fb, helt sjukt vad tiden går snabbt. Jag har pluggat och men jag kan ingenting om Rousseau fortfarande. Jag fattar inte vad gubben menar. Och de är prov imorrn. Hjälp mig.
/C

p.s jag fick mvg på engelskaprovet vilket är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0