18 and life

Jag är helt tom. Och typ överlycklig. Jag gillar min familj, de har varit en galet rolig dag. Det började med att pappa och Ingalill kom och sjöng imorse och jag fick en kamera, körlektioner och pluggatillkörtkortet-bok och ett tv-spel. Sen far jag iväg till skolan, söta vänner som va snälla. Fick ett påskägg av Lisa! Och sen morotskaka efter lunchen, satan va god den var!
När jag kom hem så fixade jag och systrarna och mamma fest i huset. God mat, mycket skratt och urfin tårta gjord av systrarna. Jag fick mer presenter också. De är helt galet. Jag fick en mobil, körlektioner, skitfin träningsväska, parfym, Thomas Sabo armband(vill köpa massa berlocker nu!), en del av mammas vigselring när hon gifte sig med min pappa (Den var i tre delar, så alla vi tre barnen får en ring var) och till sist boken om mig själv. Mamma skriver en liten bok från att jag föddes fram till min 18-års dag. Hon har gjort så med alla oss tre, väldigt fint att få. Så jag ska sätta mig ner och läsa den någon dag.
Nu ska jag sova. Tack för idag helt enkelt. Jag gillar er :)♥
/C

p.s jag har tagit bilder med min kamera men jag fattar inte hur man lägger in dom på datorn så jag ber pappa om hjälp imorrn! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0