Onsdag kväll

Fan va irriterande de är att kolla på femman, ljudet laggar ibland typ som att nån drar ner tonläget och sen drar upp de igen. Sjukt störande eftersom jag sitter och kollar på sytycd.

Imorrn blir det stressigt. Jag ska träffa Isak i stan vid halv ett, gå och köpa några saker som behövs till resan. Sen måste jag åka hem för att fira lillasyster som fyller 16 barre. Cooolt. Och jag måste också hinna hämta den tredje Harryboken (ÄNTLIGEN har jag hittat den på engelska, de är som om alla har grävt ner de engelska versionerna...) på biblioteket innan klockan sju.

Ja ni, snart bara fem dagar kvar tills vi flyr. Just nu pratar inte jag och Isak så mkt (usch de där låter lite hemskt) eftersom han jobbar och pluggar teori och jag tvättar huset, SOM jag f.ö är klar med så hurra för mig. Jag har typ glömt att jag har pojkvän hähä. Lite sorgligt. Nu saknar jag honom. Bra gjort.

Nu är dance slut, vad kan man titta på nu? OOh, JeRsEy ShOrE. Toppenkväll, jag och Snooki a.k.a Snickers.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0