Tisdag

Tjena Lena
Idag hade jag bara en timmes lektion på morgonen ;)
Nu sitter jag här och dricker kaffe och väntar på att DH ska börja, sen måste jag plugga..

Sedan måste jag få berätta hur min hem resa från skolan var idag.
Tåget i haninge var en kvart försenat vilket gjorde att jag missade tåget till ösmo i vh.
Så jag satte mig och väntade på att nästa tåg skulle åka och då kommer det på massor av ungdomar med massa packning, det blev mycket trångt!! Jag var lite arg då.
Dom tog upp heeeeela tåget
Sedan när jag kom till ösmo så var bussen 10 minuter sen..
Vilken resa ;)
E<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-01 @ 12:23:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0