sammanfattning

eh, tja.

Blogga ligger ganska långt nere på min lisa för tillfället. Dels för att jag inte gör så mkt om dagarna och dels för att jag inte gör så mkt om dagarna. Om jag skulle blogga hela tiden a la Kenzastile så skulle ni skratta åt mitt liv och det räcker med att jag själv gör det just nu hehe.

Men igår då, det var en trevlig dag. I onsdags var jag, Eve och Isak ute en liten sväng i staden men vi kom i säng hyfsat tidigt. Så när vi vaknade igår morse så åkte vi hem, jag va hemma i typ 20 min och sen åkte jag ner till Nicksta och träffade Lisa och Sanaz. MYCKET trevligt att träffa dom, har ju gått en väldans lång tid. (ja jag vet att väldans inte är ett ord) Sen kom mannen och hämtade mig i Nynäs så åkte vi till Torö, hans andra hem. Det var himlans fint, precis vid vattnet. Så vi ungicks lite på Torö och sen åkte vi hem till mig en snabbis så jag kunde byta om för att sen åka in till stan och sova hos Isak. Vi kollade på yesman, mycket bra film, och sen däckade vi.

Annars så har jag bränt mig också. På armarna och ryggen, inte nice någonstans. På grund av de så har jag legat och puttat bort Isak hela natten så han var lagom glad när vi vaknade. Vi blev väckta av telefonjäveln, det var någon från E-on som sa att jag hade sagt att jag ville byta elbolag? Nejnejnej, jag betalar inte elräkningar. Ja ring mamma. Nej hon är aldrig hemma. Okej ring en annan livstid, bra hej.

Men nu ska jag och Isak till biblioteket så jag kan låna den tredje och kanske fjärde Harryboken. Kommer bli amazing.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0