eeh

Nu lovar jag att blogga mer.
Idag är det torsdag! YEY va tiden går snabbt.
Dom senaste dagarna har jag tvättat huset. Och inte på insidan som ni kanske tror utan på utsidan. Hela jävla äckliga fasaden, den en rotborste och en diskborste. Det är inte kul. Men jag antar att det är mitt straff för att jag litade på en gotlänning som sa att jag skulle ha jobb denna sommar också. Bra jobbat.
Men iaf, jag har skrubbat i några dagar nu och man kan ju lugnt säga att jag har tid att filosofera. Dock så kommer jag inte ihåg någonting så fort jag går ner från ställningen vilket börjar bli ganska irriterande. Men iaf, jag har typ mer än halva huset kvar att skrubba så jag lär ha tid att tänka mer.
Imorrn är det midsommar och eftersom min familj är så off så hade jag ingenting att göra. Mamma ska vara på en båt, pappa ska ha middag med några norska vänner, Fio ska grilla med sina vänner, Tamina är i en annan stad, Eve är också i en annan stad, ALLA andra ska vara med sina familj som inte är splittrad som min. Men det verkar som att jag lyckades övertala mannen att gå på dejt med mig så det blir nog middag och bio.
Annat att göra nu.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0