Löööööööööördag

Inception igår, galet bra film. Mycket trevligt sällskap också, man saknar vännerna när man är van att se dom varje dag i skolan. Men snart är lovet slut och allting som vanligt igen.
Efter bion åkte jag till the man och däckade i hans säng för jag va så galet trött. Sen väckte han mig och vi åt glass med jordgubbar. Mys.
Idag kära vänner, idag är det dags. Idag ska jag och storasyster Fio bege oss på den långa resan till fosterlandet Norge. 14 härliga timmar skall spenderas i bilen och vi hoppas att föraren inte somnar, eftersom vi åker inatt. Jag ska vara där cirkus en vecka, och jag har inte packat. Det är de som är så bra med Norge, du behöver inte ha med dig något speciellt, man får komma dit iaf. Men först ska det ätas pappas paella. MAaaammmammhhma. Så.Underbart.Gott.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0