Jag gillar allsång!

Igår var jag ledig och då tog jag två fina vänner och åkte till skansen för lite allsång!
Vi var på skansen redan kl åtta, mycket tidigt alltså.
Vi mötte upp fyra andra känningar som vi sedan spenderade dagen med, och inte för att glömma så kom Anna och Gurten senare också ;)
Jag tycker om allsång, det är mysigt!
Och sedan tycker jag om alla artister som var där, det var fina. Hahaha!
Förresten så hoppas jag att ni som läser tittade på allsång för ryktet säger att jag har gått och blivit tvstjärna!!

Bild bevis för en underbart fin dag kommer, jag glömde min kamera men Anna hade med sig sin.
Bra jobbat Annie!


För några dagar sen hittade jag en påse i brevlådan fylld med polkagrisar.
Alla borde ha en lika fin vän som jag.
Tack Matilda ♥


E


Höll på att glömma att berätta att jag igår införskaffade mig en fina bondbränna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket najs dag igår! och AWESOME bränna du fick Evsan ;) Bilder kommer snart!!!

2010-07-21 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0