Dag 6 i Foca

SHAAAAAAA.
För det första, hoppas inte att vädret där hemma blir dåligt när jag kommer hem. Just nu verkar det ju som att ni alla har superduperväder? Dock inte lika bra som här maha.
För det andra, så suger ni alla på att blogga. Jag är galet uttråkad ibland och då vill jag såklart läsa bloggarna. Men de enda jag får läsa är samma inlägg som jag redan har läst 34255 gånger. Ni suger verkligen. Oj vad elak jag låter, det är inte meningen. Bli inte ledsna.
För det tredje, vi har det najs här och ska nu gå och äta middag hos Crazy Leo som äger en restaurang som heter Sandal. Verkar nice och jag är galet hungrig!
Sen är det fotboll ikväll också, mycket spännande. Jag tror Holland vinner.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0