Dag 12 i Foca

Jag hatar flugor. Vaknade imorse av att den surrar precis vid mitt öra. Så jag lägger huvudet under täcket för att komma bort från flugan, vilket resulterar i att jag inte kan andas. Så jag öppnar vid näsan så jag kan andas, men så ska såklart flugjäveln komma och surra på min näsa? Jag blev galen och gick upp.
Igår vad det drama. Isak och jag badade och då kände Isak att han ville skapa spänning genom att skära upp hela tån på en sten. Alltså jag skojar inte, det va grovt. Han drog ut en bit sten ur såret som måste varit en centimeter stor. Så nu går vi runt och är lite oroliga över att han ska få blodförgiftning eller att tån ska dö och ramla av. Vad ska vi göra?
Nu ska jag sola.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0