Dag 11 i Foca

Jag förstår inte hur Isak fungerar. Han vaknar alltid så onödigt tidigt. Det är alltid han som vaknar först och han lyckas oftast väcka mig. Som idag, jag vaknar av att han är vaken, kollar på klockan som står på 08.10, dör, kommer sen på att vi inte har ställt om klockan till turkisk tid, klockan är 09.10, dör ändå. Jag kan inte somna om för jag är alltid så jävla hungrig på morgonen så jag måste ju ha frukost asap. Så nu är vi vakna.
Det blåser typ orkan ute. Igår natt var nog det värsta, fan va det blåste. Alla tavlor på väggarna skakade och jag trodde definitivt att huset rörde på sig. Dock är det bra när det blåser för då kan man komma undan med att det är 40 grader varmt!
Vi åker hem om tre dagar. Jag är kluven, stor hemlängtan nu, men samtidigt så är det underbart att vara här med Isak och slippa oroa sig för allt där hemma. Men när vi kommer hem så ska ju jag till Norge, det är nog dit jag längtar mest. Jag va inte där förra året eftersom jag jobbade men detta år har jag ju inte ens ett jobb. PLUS att Fio ska med, det gör det hela ännu mer bättre.
Nu tror jag att det blir frukost.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0