tvånollnollnio

Nu gör jag en liten såndär lista. Jag är ganska dålig på listor eftersom jag har ett sånt dåligt minne.. Men lite svar kanske jag kan komma på!

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - Eh, typ som alla andra år?
Bättre än förra året?  - Kommer inte ihåg året innan
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Säker massor som jag inte kommer ihåg just nu
Har du flyttat under år nollnio? Nej tyvärr
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Hittade spotify som jag älskar!
Har du kysst en främling?- Mjaa, kan man nog säga


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Som jag ville ha den
Har du varit kär? - Väldigt
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Min dator, som alltid ställer upp för mig
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Nej de tror jag inte, dåligt av er. 
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha, hemligt har de nog aldrig varit

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej tack och lov
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon med knytnäven? - Jag är inte så våldsam
Varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Massor
Isåfall vad? - De kommer jag inte ihåg, typ att jag skulle ha pluggat mer på hösten
Har du skämt ut dig? - Hur kan jag inte skämma ut mig?
Har du ljugit för en vän? - Har jag säkert hehe
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Fria i Haninge
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Ja lite bitchiga människor finns de där
Hatar du ngn på din skola? - Nej, men ogillar
Har du gjort ngt framsteg? - Mina betyg i ettan va jag ruskigt nöjd med
Haft alla rätt på ett prov? -  De tror jag inte

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Massor har jag träffat
Har du förlorat en vän? - Inga direkta förluster isånnafall
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Tror inte de
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - Beror på hur man ser de

 /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0