klagarn

Alltså mina vänner, jag gillar att klaga. De har inte varit så grovt förut men nu känner jag att jag klagar heeela tiden. Även när jag är ensam och sitter för mig själv så klagar jag på saker. Eller på bloggen, många inlägg där jag klagar känns de som. Jag är väl en liten attentionwhore antar jag. Men jag ska försöka sluta klaga. Eller ska jag?
Jag sitter iaf här och är lite deppig. Kanske för att jag precis upptäckt att jag inte kan gå på en väns fest nästa helg, så nedrans sämst. De skulle bli så wonderbart att träffa henne igen, såg verkligen fram emot de. Men nu är det så att jag ska iväg tidigt till norrköping dagen efter och jag vill verkligen åka dit också och hälsa på min nya systerdotter. Varför kan folk inte sprida ut alla aktiviteter efter min kalender.....?
/C

Kommentarer
Postat av: jennie

...säger miss hej-jag-har-fekke-enda-dagen-som-jennie-inte-kunde... :D

2010-01-25 @ 20:21:49
URL: http://jeennjenn.blogspot.com
Postat av: C

säger miss hej-jag-planerar-in-släktträff-när-celle-har-fekke....

2010-01-25 @ 20:27:40
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0