kapsyl

Mina ben dör. That all you need to know people.

Vi åkte då till flottsbro idag, Isak och jag. Vädret va asbra, jag va taggad, Isak va taggad. De va bra. MEN. Vi skulle tydligen åka dit utan GPS, de är mamma som kör. Hej och hå, två timmar senare så är vi lost och har varit de ett tag. Vi har åkt upp till nån jävla stugby och tillbaka, virrat runt i heka huddinge/tullinge/flemmingsberg osv. Men sen så kom vi äntligen fram och de gick mkt bra att åka. Isak va faktiskt duktig och ramlade inte alls så mkt som jag hade hoppats på. Dock så landade han i stacketet en gång vilket va utruligt roligt.
Men ja, vi åker tillbaka imorrn och då är de tydligen några till från familjen som ska med. Trevligt hörrni.
Nu ska vi sova, jag är trött som satan.
/C

Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt nice blogg! :)

Kolla gärna in min blogg också :)

2010-01-08 @ 23:45:48
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0