it begins

HEJ.
De första jag får höra när jag kommer till skolan idag är "Celle, varför är du så jävla glad?" Ja, de va alltid lika charmiga Jennie som fällde den kommentaren. Men jag lät mig inte tryckas ner (tror jag) och jag är fortfarande på bra humör.
Nu sitter jag och tänkte försöka plugga lite svenska. Vet inte hur jag ska plugga, vi ska typ kunna äckligt många författare. Måste prata med läraren imorrn. Får ångest och känner mig ostrukturerad.
JUSTE, jag slutade på franskan idag. Ska inte läsa steg 4 så jag slipper de äntligen. Så nedrans härligt. Har bara muntliga kvar och jag vet inte hur jag ska klara de men jag får väl fråga mamma om hjälp.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0