Glee

Jaha. Jag har suttit och knarkat Glee-avsnitt sen klockan typ nio. Ska kolla på några till innan jag sover. Imorrn ska jag iväg till Ikea. Satan vilken ångest. Ikea är typ blod, svett och tårar för mig. Vi får se om jag överlever.
Sen ska jag på bio med Isak, de blir avatar i 3D. Isak har tydligen aldrig sett en 3D film (grottmänniska?) så vi ska kolla på den. Mkt trevligt.

Har inte så mkt att säga annars. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorrn. De är ju kallt ute. JUSTE, kan alla sluta klaga på att de är kallt? VI BOR I SVERIGE, de är kallt på vintern. Flytta om de inte passar. Och de blir inte varmare för att alla klagar. Jag tycker de är fint och mysigt.
Gonatt
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0