Nails

Nu har jag läst typ 10 sidor i boken. Den verkar inte helt förfärlig. Men jag har gjort massa saker medan jag har läst så de har inte gått så snabbt. Jag har målat naglarna, älskar när man är klar och dom har torkat, så fint. Jag fick massa nagellack i julklapp så jag måste pröva alla, mkt måla måste jag säga.
Dagens färg
Just i detta nu åker Isak från stan till mig, snäll grabb dedär. Så jag får sällskap ikväll! Jag känner att jag inte är så sjuk längre också. Har jag ens sagt att jag är sjuk? Jag är typ de iaf. Men ingen feber idag, bara lite snorig. Nu ska jag nog gå ner till resten av grottfolket och kolla om de är nått på tv i väntan på sällskapet.
/C

Nu ringer den snälla pojken och säger att han har missat tåget. Han är snäll men inte så smidig.. Dock så tar han ett senare tåg och kommer iaf!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag antar att man blir som man ungås!

Du målar naglarna, jag pluggar!!! Wiiie <3

2010-01-03 @ 21:09:56
Postat av: C

Hahahahah, asbra ju :D:D

2010-01-03 @ 21:31:52
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0