Helg

Jaha. Min helg;
Fredag
Jag och Elin var i flottsbro hela dagen. De va sjukt bra, snön va perfekt och de va typ inge folk alls. Så de va väldigt trevligt. Dock så stal Lasse min kamera, eller de är min mammas kamera. Jag gav den till honom innan vi började åka för att vi skulle åka lite först och sen skulle vi ta med den och filma. Sen när vi kom tillbaka så hade han åkt hem, och stulit kameran. Lilla kleptomanen.
Sen åkte jag hem och tog med mig Isak. På kvällen gick vi till Leo och hänge där med Eve och Jonas. Vi skulle kolla på film men jag däckade och tvingade sen Isak och Eve att gå hem.
Lördag
Jag och Isak åkte in till stan för att ta hand om lite saker och även äta frukost. Sen åkte vi hem MEN när vi kom till vh för att ta den äckliga bussen så va de fula tåget sent så den äckliga bussen hade gått. Så vi står och typ gråter för vi tror att nästa tåg till nynäs går om en timme. MEN gulliga SL har ju kirrat halvtimmestrafik till nynäs på helger nu så vi fick bara vänta en halvtimme. Tack SL.
Sen kom hem och chillade lite för att sen stressa sönder för att hinna göra iordning innan folket kom. Sen började de komma folk och det blev en väldigt trevligt kväll. Inget nämnt inget glömt. Även fast vissa hade de mysigare än andra. HEHEHEHHEHE. (anges kan känna sig träffad av den)
Söndag
Jag och Isak vaknade, lagom pigga. Städade i typ 45 min sen va de strålande vackert i huset. Sen drog vi till världens mötesplats a.k.a lillan för att inhandla lite frukost. Bröd och gurka kom vi hem med. Sen gjorde Isak frukost till mig medan jag kollade om resten av partygängen levde såhär dagen efter. De gjorde dom flesta.
Sen blev de lite matteplugg, spelning av gitarr (Isak spelade, jag sov) och sushi till middag. Sen lämnade mannen mig för att resa hem till den stora staden igen. Dock så sitter han i vh nu för att han s buss va sen så han måste vänta en halvtimme på nästa tåg. Fuck SL.
Så nu sitter jag här, imorrn är de skola. Inte taggad, men jag ska få inviga min mya kalender vilket kommer bli legendariskt.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0