Dagens gnäll :D

Detta jävla svenskaäckel. De känns som att jag inte kan någonting även fast jag pluggar tjugofyraslashsju. Annars så går livet som de ska antar jag. Vi ska skriva ett bigass arbete i UoF fick vi reda på idag. Om ett fattigt land. Samtidigt ska vi skriva ett bigass arbete på historian om en händelse. I historien alltså. De kommer dock bli mkt intressant. Gillar historia lite så där. I smyg kanske.
Jag har också bitit mig i tungan för jag försökte att prata och tugga samtidigt vid middagen. Försök inte att härma akten om ni gillar att inte ha ont i tungan.
Åååh, jag saknar min kalender. De är typ en vecka kvar, lite mer. Då kommer jag äntligen få ordning på livet..
Nu ska jag göra den där äckliga diktanalysen som är till imorrn. Dagens dikt: Grymt verklighetens hårda band mig trycka.
Skjut mig baklänges och utochin.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0