Yeah

Eh, jag kunde inte blogga igår då.
Sen så har jag fortfarande inte hittat min mobilsladd så jag kan inte visa mitt fina äpple Isak gav mig. De va ju tråkigt.
Men iaf, idag blev jag utelåst efter skolan. Jag skulle hem till mamma och sen skulle pappa hämta mig där efter jobbet. Men mina nycklar låg ju då inne hos min mamma vilket jag inte hade tänkt på. Så jag ringde Eve som va snäll och tog in mig i hennes stuga. Snäll den där tjejen.
Men jag ska försöka övningsköra lite med pappa idag, han ska hämta Tamina på träningen så då kanske vi kan köra lite i sunnerby där de är lampor. Jag vågar inte åka här ute i skogen, kanske kör på en älg eller nått.

Shit vad jag lyssnar på Gaga. All the freaking time.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0