nonslackertime

Jag pluggar som en sate. Imorse när jag vaknade var jag inte ens stressad över skolan men sen började vi räkna på att vi har de kommande veckorna och då blev de ju panik. Måste strukturera upp lite. Tiden går jävligt snabbt när man är slacker i en vecka. Håller just nu på med svenskafrågor om realismen. Sen måste jag skriva engelskan också.
Imorrn ska ju jag på hundkurs också med Wella. Jag va med några gånger med Alice, den äldre hunden, och hon va ju riktigt jobbig som valp. Hon är ju ganska stor så jag flög runt som en galning efter henne. Och hon gillade starkt att få igång alla andra hundar så de blev som på film när alla hundar blir galna och alla människor flyger efter och ramlar ner i vattenpölar. Tydligen så är Wella lite mindre galen vilket är tur.
Ja nu blev de väldigt mkt om bara en hund, nördstämpel på mig.
Plugga nu
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0