huxflux

Sådäääär, nu har jag gjort engelskan också.
Idag åkte jag till skolan, är inte så sjuk längre. De började med ett härligt äcligt svårt matteprov som jag tror vet gick åt helvetes satans skogen. Men jag har inte ångest, nej inte alls. Sen va de lite lektioner osv, sen åkte jag till Isak för lite födelsedagsfest. Asså, de va bara jag och han. Hehe. Men de va ganska mysigt, jag hade köpt två muffins, en choklad och en hallon. Sen hade jag köpt två t-shirtar till honom också, tror han blev ganska glad iaf. Men ja, vi satt där och åt muffins och drack kaffe och hade de trevligt. Sen åkte jag hem. Inte lika trevligt.
DOCK så kom syster Fio hem idag! Hon ska vara här typ en vecka, de blir najs. Fast hon måste plugga typ asmkt men hoppas hon hinner umgås lite med oss ändå?
Asså jag har fortfarande inte hittat min mobilsladd. Jag har massa foton på mobilen som jag har tagit vid vissa tillfällen till bloggen men nu är de ju ingen ide. Så fort jag hittar sladden ska jag lägga upp ALLA dom bilder som varit menade för bloggen. De blir roligt. Måste bara hitta sladdjäveln..
Eh, jag har inte ätit middag? Mamma? Mat? Jag dör?
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0