hjärtan

Okej nu ska jag sluta sluta blogga. Jag är inte lika deprimerad längre.
Vi har ju hälsoprojekt i skolan och ett feting stort prov imorrn. Så då är de ju meningen att man tar hem boken och pluggar men jag har såklart glömt min bok i skolan. Så jävla typiskt mig. Jennie föreslog att jag skulle "googla" lite. Bra förslag Jennie, de går till förslaglådan.

Sitter just nu och lyssnar på 100 lovsongs på spotify. Finns massa låtar som de va en evighet sen man hörde. Btw så är alla hjärtansdag den absolut lamaste dagen på hela året. Och de tycker jag även fast jag har någon att dela den med. Den dagen är ju bara för allasomärtillsammansmednågon att skratta åt alla singlar och alla singlar att visa desomärtillsammansmednågon att de kan ha roligt utan att varatillsammansmednågon.
Riktigt härligt eller hur.
Shit, känner mig väldigt pessimistisk. eller nått. EH, måste gå ner och leka med mamma.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0