Blah blah blah

Istället för att plugga som resten av mina klasskamrater har gjort så har jag hängt på felsms.com och tjuvlyssnat.se. FAAAAAAAAAAAN va roligt de är. Jag sitter och asgarvar för mig själv. Helt underbart.
Den där mannen skulle ha ringt mig när han hade tränat klart. Tror ni han har glömt mig? De tror jag. Jag förstår inte varför killar aldrig kommer ihåg att ringa.. ? De är nästan bara fel med dom där.

Jag och mamma har planerat lite för nästa körning. Jag är superduperdunder taggad. Jag tror de kommer gå bättre den här gången för den första gången va jag mest nervös över att mamma skulle skrika på mig att jag gjorde fel. Då skulle ju jag börja gråta. Och de är ju inte så kul. Men mamma va ju sjukt lugn, jag måste ha kört asbra. Jag menar, hon är ju helt galen i trafiken och så, använder tutan mer än kopplingen (ja jag överdriver lite) (borde tillägga att hon är typ den bästa bilföraren jag känner).
Shit vad jag skriver.
Återkommer senare.

/C

Kommentarer
Postat av: lisa

äntligen någon som uppskattar BRA musik :D bra cellus

2010-02-11 @ 20:18:37
URL: http://dxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0