Äntligen fredag.

Jag tycker att det är jäkligt skönt att det är fredag idag :)
Igår var jag på kungsberger och åkte skidor, det var skoj.
Jag var dock lite ringel rosigt efter att inte ha åkte på länge..
Idag tog jag sovmorgon från min första lektion som sedan visade sig vara inställd, haha!

Och nu till dagen roligaste som jag, Cim & Nathalie skrattade mycket åt.
Imorse satt Cim själv inne i klassrummet och då upptäckte läraren att hon hade en ring på ringfingret och fråga om Cim var förlovad. Cim svarar ja och läraren frågar då om hon alltid varit det och Cims svar blir då:
Nej inte sen jag var född!!!!!!

Hahahahahahahaha
Detta tycker jag var mycket underhållande!!


E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0