Nu blir det andra bullar. Eller inga alls faktiskt.

Ja skolan är nu officiellt igång. Vandring imorgon och det verkar inte alls vara lika farligt som man trodde innan (eller som Jennie trodde innan). Jag måste packa, har inte packat någonting alls men jag vet inte ens vad jag ska ha med mig? Packlistan man fick verkar lite överdriven.
EH, juste jag har ju börjat på diet. LCHF är det jag ska hålla mig till och jag känner mig astaggad. Jag typ började i måndags men nu är det så att planerna spricker när vi ska vandra. Det är lite svårt att ha vandrarmat som inte får ha kolhydrater eller socker i sig. Och jag vill inte tvinga på dieten på mitt matlag som det så gulligt heter. Så det blir nog på riktigt nästa vecka. Men det kanske är bra att jag småstartar lite denna vecka, liksom tar bort lite kolhydrater denna vecka och sen helt nästa vecka. Socker äter jag typ inte ändå, dock så ryker frukten som är lite jobbigt. Men men, det kommer nog gå galant!
Nu ska annat göras.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0