bloggaren nr 1

EH HEJ.
Jag har inte bloggat på en EVIGHET nästan. Men det är ju så att man inte alltid vill dela med sig av sitt liv. HA, nu ljuger jag, jag vill alltid dela med mig.
Men iaf, norge förra veckan, jag läste Harry och åt mat och umgicks med syster Fio. Bilresorna dit och hem var underbara, läs min systers blogg arodoif.blogg.se för att se hur hon såg på saken. Jag orkar inte skriva allt så ni kan ju bara läsa hennes åsikter:D
Ah, sen vi komhem från norge så har jag väl inte gjort så mkt tror jag. Träffat Isak som jag saknat masssssor även fast jag bara var i Norge några dagar, börjar bli så där jobbigt kär all over again. Sen har jag träffat Eve, vi kollade på Sex and the city 2, helt godkänd!
JUSTE, jag har börjat springa nu igen. Ni vet min galna storasyster, hon har fått för sig att hon och jag ska träna och springa en halvmara. Så eh, jag springer nu igen. Började idag men det var inte så långt haha, 3 kilometer. Så jag överlevde det med ganska bra marginal faktiskt, ville bara dö i början för jag hade tyo glömt hur man springer. Jag fattar inte, det känns jättekonstigt när jag springer, som att jag gör fel. Hehe men det kommer tillbaka snart.
OH en sak till, varför finns det inte något munskydd för joggare på sommaren? Jag tror jag svalde hälften av alla kryp sin finns i en sån där insektsbok. Dock så är det bra med lite extra proteiner/kolhydrater för energin!
Ikväll ska jag äta pappas mat, mammamamammamammamammums! Sen ska jag till nym och umgås med tjejerna, som jag längtar!
Ha en trevlig kväll (haha fyfan va fult)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0