Att erkänna är det svåraste

Jag har en sak att berätta..
Jag tror på riktigt att jag är shoppingberoende, på riktigt.
Jag har ju jobbat mest hela sommarn och inte hunnit handla så istället har jag satt mig vad min fina dator och klickat hem massa fina kläder, skor, sjalar, smycken och underkläder mm.
Men så har jag gått hela sommaren och tänkt att jag är duktigt som inte gjort av med några pengar men nu, nu när alla räkningar börjat dropa in så inser jag att jag har ett problem.
Pappa informera mig igår om att jag är skyldig han ca 3500 kr, jag har alltså lyckats klicka hem kläder för så mycket pengar. Hur fan har jag lyckats med det?
Det värsta är att jag har fler saker som är påväg hem till mig.
Vart ska detta sluta?
Denna hösten kommer sluta såhär,
1, Jag kommer gå runt i mina nya kläder och känna mig skit snygg!
2, Min syster kommer sno alla fina nya kläder och jag får gå i mina gamla trasor!
3, Mina föräldrar kommer låsa in mig på ett hem där jag endast får packa mig mig två par skor!
4, Jag kommer hoppa av skolan och börja jobba heltid på ica för att kunna ha råd att köpa nya kläder och skor!



E

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha!!

Men eve.. det här är framsteg redan nu ju, du har insett ditt problem OCH erkänt för dina nära.. nu har du bara 3 steg kvar innan du kommer ur ditt beroende!

2010-08-22 @ 18:25:23
Postat av: SYSTER

Hahahah evvsaaan! Inte ksulle väll JAG ta något av dig?! LOVE YA

2010-08-30 @ 17:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0