useless

Nu när jag sitter här ensam i mitt rum, bara datorn och televisionen som håller mig sällskap, så måste jag försöak underhålla mig själv. Jag räknade faktiskt några min pappas kokböcker, kom upp till 119 sen orkade jag inte räkna mer. Jag har spelat spel på telefonen, försökt slå Isaks rekord men tyvärr misslyckats. Nu sitter jag och kollar på Den siste samurajen, en bra film. Tom Cruse sitter ju aldrig fel en ensam fredagskväll heller. Shit nu dog någon :(
Men jag tänkte visa de senaste bilderna från min kamera också. Lite gott och blandat helt enkelt.
Vi gick ut en kväll
Jag är suddig
Juliet är snyggish
En annan del av Elin
Tre taggade
I skolan en dag
Modellskolan går ju jag i
Vi sover ganska mkt
Vissa har ju söta halsband på sig också
De va allt jag hade att bjuda på nu, välkommen åter!
/C

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahaha asså bilden på mig och elin? hemskt.

2010-04-23 @ 23:30:27
URL: http://dxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0