Take me away

När jag fyllde 18 så fick jag en resa till Turkiet av min mormor, hon bor där så jag skulle få bo i hennes lägenhet. Jag fick även ta med mig någon och det blir nog Isak som följer med, och jag längtar så galet mycket! Jag vill egentligen åka nu men måste vänta tills sommarlovet.
Men iaf, jag har kollat lite på internätet nu och hittade lite bilder från en resebyrå,
Och sen så kommer en bild upp på min mormor och hennes vän?
Min mormor som cyklar, och ja, det är en trehjuling. Den är sjukt svår att styra faktiskt!

Lite kul. Men ja, jag sitter alltså här och längtar bort.
/C

Kommentarer
Postat av: Fiodora

HAHAHAHAHAHHAAHA!!!!VADÅ är den där bilden på resebyråns hemsida? HAHA!!

2010-04-21 @ 16:07:40
URL: http://arodoif.blogg.se/
Postat av: C

Hahah men jaaaaaaaa, helt stört!

2010-04-21 @ 18:42:01
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: jennie

fan vad kul!! (dumpa isak och ta med mig:))

2010-04-21 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0