Ni blir inte helt av med mig!

Hello!
Som vanligt så var det ett bra tag sen jag bloggade sist men jag tänkte ge er en update :)
Jag spenderar mina dagar på praktiken och som är slut och nästan 2 veckor. Sedan är det back to school (jag vill vara lite mer internationell så jag blandar in lite engelska också).
I helgen var jag i Skåneland och hälsa på lite släkt och träffade en söt liten flicka som bara är åtta veckor, mitt hjärta blev lite större efter det!
Idag har jag varit på arbetsintervju så i helgen ska jag provjobba ett par timmar. Hoppas det leder till ett sommarjobb vilket kommer betyda lite klirr i kassan..

Och i helgen är ju Cilla ha tillställning och jag ska se till att inte en ena själ kommer vara över bordet, hahaha!!
Lite bilder:

Me and Cicci utanför Gripsholm slott, heeeeej turist ;)


Revbens Tarzans fina välkomnande!


E<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice Eve! Don't stop blogging, it's nice! You can start to blogga in english, vettja ;)

2010-04-21 @ 21:31:30
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0