Det man inte trodde om folk

Jaha. Jag måste få skriva av mig lite.
Igår så va de ju fiesta hos mig. Hyfsat mycket folk men jag kände ju alla förutom typ tre. Men de failade ju lite, när folk började ta drycker som inte var ens egen. Jag förstår inte hur folk tänker, att man inte ska märka? Mitt vin försvann, Matildas vin försvann, Denises två oöppnade cider försvann, och annat också. Jag känner mig bara besviken antar jag, eftersom det var mina vänner där. Jag litar ju på alla dom, är det dumt kanske? Och argumentet "det försvinner ju alltid på fester" håller inte överhuvudtaget. Det du har med dig, det får du dricka. Men ge fan i någon annans dricka. Det är MIN fest, alltså att om festen failar så är det lite jag som tar smäll och jag blir ju ledsen om folk inte har kul som dom borde ha. Istället sitter man och funderar på vem av ens vänner som är så nonchalant. Men folk kom ju för att ha roligt, många hade nog de också, men jag hade ångest över att någon är en idiot och tar någon annans dricka.
Så, betala för ditt eget jävla dricka nästa gång och sluta dricka upp andras pengar. Jag tänker inte ha fest igen iaf, eftersom liknande hände på den förra festen.
Så, nu känns de lite bättre. Och jag anklagar ingen eftersom jag inte har något bevis, bara "hon såg" och de håller inte riktigt. Så ingen nämnd ingen klämd! (yes jag har alltid velat skriva de....)
Men de va inte bara dåligt, jag fick ju fin fina presenter! Så jag måste säga tack till alla som kom och tack för alla presenter, hoppas ni hade de lite kul iaf!
Bilder kommer snart, måste äta nu.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0