A late night with me

Nu sitter jag här, i min ensamhet igen. Hockeyn förstörde min kväll, återigen, eftersom Greys blev inställt. Men nog om det.
JUSTE, jag får inte glömma. I måndags (ja jag har glömt att säga det här ett bra tag nu) så satt jag på bussen till skolan och då sätter sig en tjej bredvid mig. Jag tänker, åh, hon valde mig. Tack jag känner mig verkligen speciellt och utvald. Men iaf, sen när det blir ett helt säte ledigt så byter hon! Och ska jag vara ärlig så blev jag sårad. Yes, i said it. Kalla mig känslig men när en människa bara utnyttjar en på de viset så måste man få känna sorg!
Okej cool it down. Sitter och kolla på Hockeyn och börjar bli jävligt irriterad MEN NU BLEV DE MÅL! Vann dom ny? Är de sudden eller? De verkar som de för de springer runt en kamera man på isen. Tänk om han hade fattat det fel och dom börjar spela igen. Heheh, ja jag skrattar för mig själv. Nej men de va fan på tiden att de hände nått.
Nu ringer mannen, en glad jävel eftersom djurgården vann. Tönt.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0