Jag är inte besatt

När de gäller farmville så måste jag säga till mitt försvar måste jag säga att jag skulle ha förlorat massa pengar!

Men ja. Klockan kvart över ett står jag i ösmo och väntar på en buss som inte skulle komma. Eller jo, de skulle ju komma en så småning om. Klockan sex.
Ringer till lillasyster som har en moppe. Hon svarar inte.
Ringer till Isak och är rädd. Han lugnar lite.
Ringer till pappa som svarar på första signalen och jag förklarar läget och han säger "okej, jag kommer" och lägger på.
Sen fick jag komma hem. Fy fan va skönt de va att sova..

Idag så blire lite plugg, har historieprov på fredag och jag kan ingenting. Men först äre att packa och städa, de är byte av hus idag.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0