Du väljer

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Idag har jag haft min första lektion i Utveckling och Fattigdom. Mkt intressant, en bra kurs. De va prat om att åka till bangladesh (!) men ingen lovade nånting.
Nu har jag farmat och måste börja skriva engelska grej som är tills på tisdag. Helst lite matte också men jag får se om jag orkar. (läs: fattar..)

Jag känner verkligen att jag är ointressant. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Ska jag skriva att jag idag har skrivit klart min körkortsansökan och att den bara ska läggas på posten? Eller kanske att jag, Sanaz och Julia såg en ful tjej hålla sitt barn över en soptunna så barnet kunde kissa? Eller kanske att jag snart kommer gå om elin på farmville och hon kommer typ böla?

Vilket ämne verkar mest intressant för just dig att läsa om?
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0